torsdag 15 december 2016

Ålderdomen lunkar på!

Jag fortsätter att föreviga föräldrarna.

Bakom oss har vi några år av besvärliga händelser
både med akuta sjukhusvistelser för dem båda
 men också stora förändringar som flera bostadsbyten.
Välkommen att läsa i mina tidigare inlägg här på bloggen
om små händelser och utflykter
om Siv som fick Alzheimers
och om Thor som blev blind

I det här inlägget blir det bara lite bilder
från gammlingarnas senaste möten tillsammans 


I år har ett lugn infunnit sig


Ålderdomen lunkar på


Jag är så oerhört tacksam "när ingenting händer"
därför att de små sakerna är tillräckligt händelserika.


 jag kan inte minnas att jag någonsinn sett
dem så kärleksfulla som det är mellan dem idag


En solig varm sommardag 
jag och syrran, halva syskonskaran
med pärona


 Kanske är det det befriande skrattet som är deras språk till försoning


Laugh out loud


LOL


Barnbarn står högt i kurs hos gammlingarna
och dom njuter av tiden dom får umgås ihop


Nu och då!


Kärlek äger!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar